Samsung HT-J4200

Nu ratati ofertele de azi, 18.12.2017

Vezi toate reducerile la televizoare

Un sistem home cinema este foarte util pentru cineva care este pasionat de filme. Pana la urma, sunetul unui televizor nu face niciodata fata cu adevarat unui film, iar cand aparatul pe care il ai nu este chiar cel mai complex de pe piata, acest lucru devine cu atat mai valabil. Din fericire, cand un televizor e mai ieftin, e bine ca poti gasi si un sistem home cinema mai ieftin. Samsung HT-J4200 (vezi cel mai bun pret) nu este cel mai avansat model de pe piata. Nu este nici cel mai mare, dar are un pret foarte bun si, chiar in aceste conditii, el tot vine cu cateva surprize pe care ar trebui sa le iei in considerare daca esti fanul “filmelor ca la cinema”.

Samsung HT-J4200

Despre Samsung HT-J4200

In primul rand, ar trebui sa notam ca Samsung HT-J4200 este un model destinat mai mult camerelor mici. Cum sistemul are doar doi sateliti si un subwoofer, e clar ca nu este cel mai puternic de pe piata si nici nu prea ar avea cum sa acopere un living foarte spatios. In schimb, daca il cumperi pentru dormitor, spre exemplu, un sistem 5.1 ar putea sa fie cam mult, mai ales in coditiile in care ai o camera micuta. Asa ca o astfel de investitie devine una foarte potrivita pentru cei care au un televizor doar decent si il tin nu in cea mai spatioasa camera posibila.

Samsung HT-J4200
Samsung HT-J4200

Home Cinema Samsung HT-J4200, Blu Ray, 2.1, 3D, 250W

In ceea ce priveste designul, Samsung HT-J4200 nu este chiar cel mai aratos sistem de pe piata. Boxele sunt micute si destul de neinteresante, iar subwooferul e banal. Bineinteles, aici nu suntem la un concurs de frumusete pentru home cinema, deci asta conteaza mai putin. Ele sunt conectate prin cabluri, dar, din nou, acesta este un lucru la care te poti astepta atunci cand cumperi un aparat mai ieftin, fie el si de la un producator mare asa cum este Samsung.

Cam tot la ce te poti astepta de la un home cinema, dar si ceva in plus

Sonor, sistemul sta bine. Avand doar trei surse de sunet, Samsung HT-J4200 nu poate sa acopere o camera imensa, dar totusi reda la un nivel de calitate mult peste medie. Sunetul e clar si complex, in functie si de provenienta sa (e normal ca sunetul redat de sistemul home cinema sa fie la fel de bun precum inregistrarea de unde provine).

Vezi aici ce spun cei care au folosit acest sistem audio

Acestea fiind spuse, imaginea pe care o ofera Samsung HT-J4200 este si ea ok, avand aspecte unde se mai putea lucra dar si unele cu adevarat surprinzatoare. In primul rand, Blu-ray playerul este unul care reda doar in format Full HD. In ziua de astazi multe astfel de sisteme ajung sa fie potrivite si pentru 4K, dar, in cele din urma, e foarte bine si asa. Aparatul poate rula si CD-uri sau DVD-uri simple, deci nu se pune problema diversitatii.

De asemenea, acesta are si intrare USB, deci poti folosi si stick-uri de memorie (daca nu le conectezi direct la televizor). Surprinzator este faptul ca playerul poate sa redea si 3D, atat timp cat ai si televizorul potrivit (atat timp cat ai un disc potrivit si un televizor care suporta 3D).

Acest lucru este benefic pentru cei care au astfel de televizoare si care isi doresc sa se bucure mai mult de experienta apropiata de cea de la cinema. In acelasi timp, cum sistemul este unul mai ieftin, acesta s-ar potrivi mai putin cu un televizor 3D (care ar fi destul de scump si de mare). Dar, daca ai un model mai vechi, merita sa il folosesti cu un astfel de sistem.

In ceea ce priveste controlul, Samsung HT-J4200 are sistem smart incorporat si se conecteaza prin LAN la internet. El poate sa fie folosit cu o telecomanda inteligenta (mai ales daca ai si un televizor Samsung) sau cu telecomanda pe care o primesti odata cu el.

Vezi acum pret cu transport gratuit

Concluzii

Daca vrei calitate, dar nu ai cum sa investesti foarte mult, daca iti doresti un sunet pe masura imaginii la un televizor nu foarte mare sau daca pur si simplu nu ai o camera atat de spatioasa, atunci Samsung HT-J4200 poate sa fie sistemul perfect pentru tine. Desi e 2.1, sunetul e bun si imaginea redata prin Blu-ray player poate sa fie si ea la fel. Conteaza ca poate sa ofere si imagini 3D, chiar daca nu toata lumea va si folosi astfel de Blu-ray-uri. Una peste alta, acesta este un home cinema recomandat, atat ca pret cat si din punct de vedere calitativ.

8.3 Scor Total
Samsung HT-J4200, un sistem home cinema mai mic, mai ieftin, dar 3D

Samsung HT-J4200 - un sistem home cinema la un pret mai mult decat accesibil care completeaza sunetul televizorului tau.