NEI 32NE4000

Iti doresti un televizor la un pret mic dar care sa te surprinda prin calitatea redarii imaginilor? Televizorul Nei 32NE4000 (doar acum in oferta), apartine unei marci care face istorie in Romania, existand pe piata din tara noastra inca din 1993, pretul fiind foarte accesibil oricarei categorii de buget iar calitatea imaginilor si a sunetului sunt exceptionale.

NEI 32NE4000

Despre NEI 32NE4000

Designul televizorului NEI 32NE4000 este unul destul de elegant, rama neagra si subtire si linile fine fac ecranul sa para mai mare si mai luminos, dimensiunea cu stand fiind de 732x 200 x 375 mm iar fara stand este de 732 x 86 x 434 mm, televizorul poate fi amplasat pe perete cu ajutorul unui suport special de perete neinclus in pretul televizorului.

NEI 32NE4000
Televizor LED Nei, 81 cm, 32NE4000, HD

Televizorul este potrivit pentru un dormitor sau pentru o sufragerie mai mica, aducand un aspect mai elegant oricarei incaperi in care este plasat, cu toate ca nu este foarte mare se potriveste perfect pentru serile in familie la un film bun.

NEI 32NE4000 spate

Pentru o experienta mai diversificata puteti opta pentru conectarea unui USB pentru a va putea bucura de filmele si muzica pe care le aveti salvate pe acesta datorita celor doua porturi USB integrate la acest televizor. Pentru ca si copiii sa se poata bucura de acest gadget aveti posibilitatea de a conecta o consola pentru jocuri datorita mufei Scart prin care de asemenea puteți conecta si un DVD pentru redarea muzicii sau un Blu-ray.

Vezi aici ce spun cei care au folosit acest televizor

Conexiuni si porturi NEI 32NE4000

Televizorul suporta si o conexiune a unui slot care permite conectarea la reteaua dumneavoastra de televiziune printr- o cartela speciala fara a mai fi nevoie de achizitionarea unui receiver ce ocupa loc in plus sau chiar inlatura din neplacerea de a folosi doua telecomenzi, dar si o multime de cabluri din spatele televizorului, astfel ca locul dumneavoastra de relaxare va putea fi mai ordonat.

Conexiunea HDMI permite trasmiterea de semnale audio si video intre doua aparate cu ajutorul unui singur fir. De asemenea puteti conecta televizorul la un PC sau laptop cu ajutorul intrarii PC sub 15 pini pentru redarea filmelor și a programelor de pe acestea pentru o calitate a imaginilor mult mai inalta, dar si pentru ca sunetele sa fie redate mult mai inteligibil si mai perfect.

Daca sunteti un iubitor de sporturi si de filme acum le puteti vedea si in sufrageria dumneavoastra pe ecranul plat al televizorului cu diagonala de 81 cm si o rezolutie HD cu cei 1366 x  768 mm, asta pentru ca meciurile si filmele preferate sa fie redate in imagini mai clare si mai pline de detalii pe care inainte nu le observati. Contrastul dinamic este de 1200:1, astfel ca imaginile sunt mai conturate, albul si negrul este mai intens iar celelalte culori sunt mai bine scoase in evidenta.

Aspectul imaginii 16:9 asigura redarea  filmelor pe intreaga suprafata a ecranului inlaturand cele doua benzi de culoare neagra care apar orizontal sau vertical la marginea imaginilor, astfel ca nu pierdeti niciun detaliu dar nici cuvintele ce apar la subtitrarea filmelor. Datorita unghiului de vizionare 176/176, puteti urmarii filmele si meciurile preferate din orice colt al camerei la acelasi nivel de calitate. Sunetele sunt redate prin doua difuzoare stereo de 10 W.

Vezi acum pret cu transport gratuit

Concluzii

Pretul este unul foarte bun in raport cu calitatea acestui televizor, acesta fiind aproximativ 650 lei. Consider ca este potrivit fiecarui buget, la un pret asa mic te poti bucura de calitatea filmelor si a emisiunilor preferate.

8 Total Score
NEI 32NE4000 - un televizor calitativ la un pret accesibil

Modelul de televizor NEI 32NE4000 este ceea ce cauti daca ai un buget limitat dar iti doresti o imagine buna si un sunet pe masura.